fredag den 15. juni 2012

Træning fredag d. 15/6 - 2012

Kl. 16.30: 8 km. på 31.35 minutter. (3.57 pr. km.)
Løb med Jeppe. Jeg holdte en længere pause midtvejs på turen, hvor jeg lavede 6*100m. "sprint" mens jeg ventede på, at jeppe skulle blive færdig med sine intervaller.

I morgen står den på DM 10.000m. i Randers. Et løb, som jeg egentlig ikke har trænet så meget frem imod, men som jeg da gerne vil løbe en god tid, hvis benene og forholdene er til det på dagen. Jeg må dog indrømme, at jeg på nuværende tidspunkt ikke er super tændt. Jeg er dog heller ikke demotiveret, men jeg kan bare ikke rigtig finde den der kampgejst, som jeg gerne vil ha inden et løb. Jeg er meget afslappet, og går lidt indtil det med tanken om, at det må gå som det nu går. Jeg skal dog ikke udelukke, at hvis det går helt ad helved til, så ku jeg måske godt finde på at udgå, hvis jeg ikke synes jeg har benene, når startskuddet lyder. Så det bliver fugl eller fisk i morgen! Vejrforholdene ser ellers ganske lovende ud for mit vedkomende, så jeg burde jo være i mit rette element:-)

Hentet fra DMIs hjemmeside: Lørdag lidt eller nogen sol, men også byger mange steder, stedvis med torden. Temp. op mellem 15 og 20 grader, og svag til jævn vind fra syd og sydvest.

I alt på dagen: 8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar