fredag den 5. juli 2019

Træning fredag d. 5/7 - 2019

Kl. 10.45: 4 km. opv. Løb så 6*1290m. pause 2 min. 4 km. afjog.
Jeg var et smut i Århus med familien, hvor jeg i den forbindelse ville ha løbet nogle intervaller inde på Århus stadion. Dette blev jeg dog nødt til at droppe, da der foregik noget oprydningsarbejde efter koncert på stadion og der kørte store køretøjer rundt inde på banen. Derfor måtte jeg finde et andet sted og løbe dagens pas. Jeg valgte at løbe på "tøserunden", hvilket egentlig heller ikke var voldsomt optimalt! da der på halvdelen af runden var en del gående folk pga. Tivoli Frihedens beliggenhed lige overfor. Jeg måtte derfor løbe en anelse zigzag samt næsten bremse op enkelte steder. Derfor blev gennemsnitsfarten heller ikke voldsom høj. Havde 3.27 i snit. Tider: 4.31, 4.27, 4.26, 4.27, 4.25, 4.23.

I alt på dagen: 15,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar