søndag den 28. juli 2019

Træning søndag d. 28/7 - 2019

Kl. 16.30: 4,6 km. opv. Løb så 7,4 km. tempoløb på 25.43 minutter. (3.28 pr. km.) 4,6 km. afjog.
Jeg løb over til Bygholm sø for at løbe en tempotur. Men den form jeg befinder mig i pt. var det i dag et rigtig tilfredsstillende pas. Nok min bedste tempotur i flere måneder. Jeg var dog godt presset i dag, men på en god måde.

I alt på dagen: 16,6 km.
I alt på ugen: 135,1 km.

Evaluering af ugen: 
Bortset fra lørdagens off Day, så har ugens træning været okay. Jeg ville dog gerne ha ramt en samlet mængde på over 140 km. på ugen. Men når nu jeg ikke fik løbet mit planlagte fartpas lørdag, valgte jeg at prioritere at få løbet en godkendt tempotur søndag og derved droppe den ellers planlagte lange tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar