mandag den 1. marts 2021

Træning søndag d. 28/2 - 2021

Kl. 15.30: 12,7 km. på 59.30 minutter. (4.40 pr. km.)
Rolig tur ude i Boller skov.

I alt på dagen: 12,7 km.
I alt på ugen: 103,6 km.

Evaluering af ugen:
En ret rolig træningsuge. Fokus har været at blive kvit fra min lille overbelastnings skade. Dette har været lidt en kamp mod tiden, eftersom jeg som nævnt skal deltage i et 50 km. race på lørdag. Derfor er det ret vigtigt, at jeg hurtigt bliver mine skavanker kvit. Jeg har desuden fået daglige fys behandlinger de seneste 14 dage, hvilket jeg helt sikkert tror har været ganske gavnligt. I skrivende stund har jeg stadig nogle lette symptomer, men jeg er ret overbevist om, at jeg nok skal blive klar. Ud over de rolige ture i løbet af ugen, så fik jeg lørdag også løbet en tur i det tempo, som jeg påtænker at lægge ud i på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar