lørdag den 6. marts 2021

Træning lørdag d. 6/3 - 2021

Kl. 14.00: 28 km. på 109.40 minutter. (3.55 pr. km.)
Nå, vi skal jo til det. Jeg tog en chance velvidende, at jeg stadig ikke helt var kommet over min achilleseneskade - den har dog været i bedring. Det kørte ok ud til 20 km. Herefter begyndte ømheden og stivheden i achilles at blive jævnt tiltagende, hvilket samtidig påvirkede mit tråd. Jeg valgte dog at forsøge at køre på og forsøge at ignorerer det. Da jeg efter 28 km. passerede min far (min fys) nåede jeg at råbe, at achilles ikke havde det godt. Han nåede at råbe til mig, at jeg skulle trække stikket. Dette gjorde jeg så. Ikke lige det jeg kom efter, men jeg vidste omvendt godt, at der var en risiko for dette.

Nu skal vi ha styr på det her lort, og så får den et nyt forsøg til juni.

I alt på dagen: 28 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar