søndag den 28. februar 2021

Træning lørdag d. 27/2 - 2021

Kl. 16.15: 21,2 km. på 81.30 minutter. (3.51 pr. km.)
Jeg løb en tur som primært foregik på landevejene syd for byen. Dagens pas var på forhånd lidt tiltænkt som en lille test af min skade for at se, hvad status egentlig var. Siden det brød ud for 14 dage siden, har min træning udelukkende bestået af restitutionsture. I dag ville jeg så prøve at løbe en tur i et pace der minder om det pace, som jeg planlægger at lægge ud i om en uge, når jeg debuterer på 50 km. distancen. Dette for at teste og mærke, hvordan kroppen ville reagerer på belastningen. Umiddelbart virkede det som om, at min achillesene reagerede okay på det. Den blev i hvert fald hverken mere øm eller hævet af det. Alt i alt et succesfuldt pas, hvor jeg for øvrigt var ganske fint løbende.

I alt på dagen: 21,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar