onsdag den 10. marts 2021

Træning tirsdag d. 9/3 - 2021

Kl. 8.30: 12,7 km. på 55.20 minutter. (4.21 pr. km.)
Morgentur i Boller skov.

Kl. 15.00: 7,7 km. på 30.10 minutter. (3.55 pr. km.)
Løb en tur ud ad Bollerstien, op forbi Boller slot, hjem ad Bollervej. Jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal tænke i forhold til i lørdags. Jeg har brugt en del tid på at gennemtænke forskellige scenarier. Var det mon den rigtige beslutning at trække stikket? Status er, at jeg ikke har haft tiltagende problemer med min achilles siden i lørdags. Snarere tvært imod. Jeg kan ikke helt slippe tanken, om jeg alligevel skulle ha fuldført løbet, eller om det i virkeligheden var godt, at jeg trak mig for at undgå et længere varende skadesforløb. Faktum var jo, at jeg under løbet begyndte at spænde lidt op ved achilles, hvilket begyndte at påvirke mit tråd. Chancen for at det ville blive værre på dagen var bestemt til stede. Jeg kunne muligvis ha nået at gøre mere skade, end hvad godt er på de sidste 22 km. Jeg er dog ret sikker på, at hvis løbet bare havde ligget en uge senere, havde jeg ikke længere nogle symptomer. Dette kan jeg dog ikke rigtig bruge til noget.

I alt på dagen: 20,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar