tirsdag den 29. maj 2018

Træning tirsdag d. 29/5 - 2018

Kl. 13.15: 4 km. opv. Løb så 5*1000m. pause 3 min. 4 km. afjog.
 Jeg løb passet ude på banen i Juelsminde. Som dem der følger med herinde ofte nok har bemærket har jeg været ret kvæstet efter Copenhagen marathon for lidt over 14 dage siden. Derfor var det heller ikke den mest friske krop, som begav sig ud på dette pas. Jeg havde dog lidt lyst til at gå ud og grave lidt dybt og se, hvad benene var til. Planen var at starte ud i ca. 3.15 pr. km.. og så se, hvordan det gik. Tiderne var 3.13, 3.14, 3.10, 3.09, 3.08. Dette er jeg ok tilfreds med. Jeg følte at der til tider skulle graves lidt dybt. Ikke så meget fordi, at pulsen var helt ude på et sidespor, men mere fordi, at benene helt generelt var stadig er lidt "marathonmærket". Alt i alt er jeg fint tilfreds med dagens træningspas.

I alt på dagen: 13 km..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar