søndag den 13. maj 2018

Copenhagen marathon søndag d. 13/5 - 2018

Kl. 9.30: Løb Copenhagen marathon i tiden 2.48.31 (4.00 pr. km.)
Som nævnt flere steder - både mundtligt og skriftligt, så var dagens målsætning ikke som sådan nogen konkret tid. Jeg ville bare gerne ha lidt oprejsning og en god oplevelse på marathondistancen efter mit DNF i Rotterdam for 5 uger siden. Jeg endte med at lægge ud i et tempo som i sidste ende ville kunne række til en tid lige omkring de 2.40.00. Efter 15-17 km. vurderede jeg dog, at varmen simpelthen var for hård i dag. Derfor satte jeg farten ned til pace 4.10-4.12 og tænkte, at jeg bare skulle igennem i dag. Jeg fik drukket en masse - både vand og energidrik ved de opstillede væskedepoter, hvilket min krop tog ganske fint imod. Tiden kan jeg selvsagt ikke bruge til så meget, men jeg er glad for, at jeg ikke trak DNF-kortet igen, selvom tanken da strejfede mig nogle gange :-)

I alt på dagen: 42,195 km.
I alt på ugen: 104,3 km.

Evaluering af ugen: 
Ugens træning har været lidt sparsom, da jeg har haft mængden trappet ned frem mod søndagens marathonløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar