mandag den 12. september 2016

Træning søndag d. 11/9 - 2016

Kl. 17.30: 15,3 km. på 58.20 minutter. (3.49 pr. km.)
Løb Hatting-turen i et friskt progressivt tempo. Fra 4.00 til 3..35 pr. km. Jeg løb med Jeppe de første 10 km. hvorefter han slog over i jog og jeg fortsatte med at skrue på farten. Jeg følte mig rigtig godt løbende i dag.

I alt på dagen: 15,3 km.
I alt på ugen: 117,5 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning er forløbet ganske udmærket. Pt. er min trænings ret lystbetonet, eftersom jeg ikke har nogen planlagte konkurrencer indenfor nærmeste fremtid. Mit lille afbræk grundet dårlig fod i august gjorde jo som bekendt, at de ellers planlagte konkurrencer i august/september blev droppet. Teoretisk set kunne jeg måske godt ha løbet DM halvmarathon om en uge som oprindeligt var planen. Men mine erfaringer efter snart mange år med konkurrenceløb siger mig bare, at hvis man ikke helt har konkurrencemotivationen op til en konkurrence, så skal man lade vær med at stille op, da det eller ikke vil blive godt. Derfor har jeg valgt at undlade at stille til start.. Min lille skadesperiode har nemlig ødelagt min konkurrencemotivation. Derfor har jeg valgt at trække mig tilbage for denne sæson. Men mon ikke man får mig at se i lidt uforpligtede motionsløb, hvis jeg lige får lyst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar