fredag den 21. juni 2013

Træning torsdag d. 20/6 - 2013

Kl. 18.15: 4,1 km. "opvarmning"
Det var planen, at jeg skulle ha løbet 5000m. til aftenens ABC stævne i Århus. Men efter gårsdagens løbetur fik jeg pludselig rigtig ondt i min hofte,hvilket medførte, at jeg siden da har gået og humpet på den. Jeg valgte dog alligevel at tage op til stævnet med det håb, at jeg måske kunne løbe det varmt. Men det var konstant ømt under opvarmningen, og derfor besluttede jeg, at det ikke ville være forsvarligt at løbe. Det irriterer mig helt vildt, at dette pludselig kommer nærmest ud af ingenting, og jeg håber det forsvinder lige så hurtigt som det er kommet. Jeg har jo ofte før haft både større og mindre skavanker med den hofte, men nu giver jeg det lige et par dage og ser tiden an!

I alt på dagen: 4,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar