søndag den 9. juni 2013

Konkurrence søndag d. 9/6 - 2013

Kl. 10.00: 2,5 km. opv. Løb så Åerhus city halvmarathon på 1.13.45 (3.30 pr. km.) 1,5 km. afjog.
Som nævnt i går, så stillede jeg op i dette løb med ambitioner om at havne i top 20 og samtidig løbe under 1.15, så jeg kunne få fingrene i de 1000 kr. Dette lykkedes for mig (blev nr. 15), så jeg fik jo min målsætning for løbet opfyldt. Selve løbet forløb egentlig ganske okay. Jeg følte mig udmærket løbende ud til 10 km. hvor jeg fik en mindre krise, som varede ca. 5 km. Derefter fik jeg gang i benene igen og hentede et par placeringer og en del tid. Hvis jeg sammenligner med sidste års løb, hvor på samme rute løb 55 sekunder langsommere, så var jeg meget mindre presset i år. Så alt i alt er jeg ganske fint tilfreds med dagens resultat.

I alt på dagen: 25,1 km.
I alt på ugen: 119,6 km.

Evaluering af ugen:
En tilfredsstillende træningsuge afsluttet med et tilfredsstillende halvmarathon i århus. Der er egentlig ikke det vilde at tilføje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar