mandag den 24. juni 2013

Træning søndag d. 23/6 - 2013

Kl. 9.15: 5 km. på 24.45 minutter. (4.53 pr. km.)
Atter en kort restitutionstur.Intet bedring med hoften/ballen.

I alt p daen: 5 km.
I alt p uen: 65,4 km.

Evaluering af ugen:
Jeg kan vist desværre godt skrive skadet udfor min nuværende status. Jeg var nede hos min far og få behandling i dag. Han konstaterede, at det med al sandsynlighed er en fibersprængning i den store ballemuskel. Jeg skal sørge for, at få det beandlet så ofte som mulig, mens jeg naturligvis skal belaste det så lidt som muligt. Lie pt. har jeg ingen anelse om, hvor lang tid, det vil komme til at tage. Indtil videre har jeg ikke mærket fremskridt.

3 kommentarer:

  1. Det er da de 4 km med babyjogger, der har ændret din løbestil, så din muskel er krampet lidt op - evt. incl. en nerve, der har sat sig i klemme. Tror ikke på, det er en fibersprængning. Turen, hvorefter det kom, var jo stille og rolig. Om mindre end en uge er du fuldt kørende igen :-)

    SvarSlet
  2. Har selv tænkt en lille smule på det samme.

    Men jeg tror så mere, at det kunne skyldes et rigtig dumt løft på arbejdet, hvor jeg enemand blev nødt til at hjælpe en mand på knap 100 kg. op fra gulvet efter et fald.

    SvarSlet
  3. En fibersprængning vil du normalt mærke med det samme, når det sker. Jeg tror stadig, det er noget andet. Du vil heller ikke bare kunne dulme smerterne fra en fibersprængning med gigtmedicin. Formodentlig er du allerede i bedring.

    SvarSlet