søndag den 2. juni 2013

Træning søndag d. 2/6 - 2013

Kl. 9.00: 21,1 km. på 90.50 minutter. (4.18 pr. km.)
Løb en rolig søndagstur ude i Bollerskov. Løb langt det meste af turen sammen med Jeppe. I modsætning til ham, så følte jeg mig ganske frisk.

I alt på dagen: 21,1 km.
I alt på ugen: 116, km.

Evaluering af ugen: 
Denne uges træning er forløbet ganske godt. Jeg har ikke løbet den helt vilde mængde. Til gengæld synes jeg, at jeg har fået løbet 3 ganske tilfredsstillende kvalitetspas. Men grundet den lidt sparsomme mængde jeg kører i øjeblikket, så føler jeg mig generelt også meget mere frisk og istand til at løbe hurtigere på mine intensive pas. Der er alligevel lidt forskel på 110-120 km. pr. uge og så til 150 km. pr. uge. Det kan tydeligt mærkes på friskheden. I næste uge har jeg 2 konkurrencer på programmet. Onsdag løber jeg det lokale Horsensløb (10 km.) og på søndag står den på halvmarathon til Århus City halvmarathon. Gad vide, hvordan det kommer til at gå? Jeg føler ihvert fald selv, at jeg er ved at finde ind i en ganske fornuftig rytme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar