søndag den 8. april 2012

Træning søndag d. 8/4 - 2012

Kl. 8.15: 20,4 km. på 81.15 minutter. (3.59 pr. km.)
Løb en asfalt tur. Først en omgang rundt om Bygholm sø, og så en tur ud på den lille Hatting tur. Jeg følte mig ganske fint løbende hele vejen. Lækkert at få dagens træning overstået så tidligt :-)

I alt på dagen: 20,4 km.
I alt på ugen: 121,5 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en ganske god uge. Meget rart lige at føle god rytme efter sidste uges megen træthed. Så er det om en uge det gælder i Rotterdam. Nu gælder det bare om at få slappet godt af og få fyldt depoterne godt op, og få sovet ud. Sidstnævnte er jeg ikke den bedste til, men jeg må lige tage mig selv lidt i det nu. På tirsdag løber jeg et ganske lille intervalpas, hvor jeg lige får løsnet benene lidt op. Resten af ugens træning kommer udelukkende til at bestå af joggeture.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar