søndag den 1. april 2012

Træning søndag d. 1/4 - 2012

Kl. 14.45: 14 km. på 61 minutter. (4.21 pr. km.)
Stille tur. Løb første halvdelen af turen med Laust og Mikael. Løb resten alene. Det kørte fint.

I alt på dagen: 14 km.
I alt på ugen: 107,2 km.

Evaluering af ugen:
Det eneste gode jeg har fået lavet i denne uge er restitution Det har jeg så også fået lavet i en så stor grad, at det måske lige er til den dårlige side. Det har uden tvivl været min dårligste træningsuge i utrolig lang tid. Træthed og manglende energi har fyldt de fleste af ugens dage ud, og har ødelagt mange planlagte pas. Til gengæld har jeg formået at få restitueret rigtig godt igennem, hvilket også kan være en ganske god ting her 14 dage før Rotterdam, så der er allligevel ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget. Jeg har aftalt med min træner, at den næste uge skal være en lille smule hårdere end ellers planlagt, da jeg ikke har lavet noget som helst der bare minder om kvalitet i denne uge. Jeg vil gerne lige ind og finde en god rytme igen og få det mentale ordentlig på plads igen, og det får jeg nok bedst på denne måde. Rent fysisk bliver det ikke noget problem, da vi ikke snakker om en voldsom forøgelse af en oprindelige plan. Der lægges bare et ekstra kvalitetspas ind i løbet af ugen.

2 kommentarer:

  1. Jonas, vi taler s-y-v dage, du ikke har løbet kvalitet ..... det er altså ingenting og helt ubetydeligt! Du har absolut intet mistet, nok tvært imod og pas nu på med at ville indhente noget som helst i næste uge. Det kan koste dyrere! Oprigtigt ment.

    SvarSlet
  2. Som jeg siger, kan man ikke nå at gøre sig bedre, men sagtens nå at gøre sig dårligere...

    SvarSlet