søndag den 20. juni 2021

Træning søndag d. 20/6 - 2021

Kl. 17.00: 30,2 km. på 126.25 minutter. (4.11 pr. km.)
Jeg løb en lang asfaltstur. Den samme rute, som jeg løb for 14 dage og for 4 uger siden. Jeg havde min far med på cykel som vandbærer. Jeg kunne godt blive bedre til at indtage væske, når jeg løber.

I alt på dagen: 30,2 km.
I alt på ugen: 161,8 km.

Evaluering af ugen:
En fin uge, hvor jeg fik løbet, hvad jeg på forhånd havde planlagt. Jeg vil i den kommende uge reducerer min mængde lidt, da jeg de seneste 3 uger har løbet over 140 km. pr. uge. Og som tidligere nævnt vil jeg fremover forsøge at blive bedre til at lægge en blidere uge ind hver 4. uge for på den måde at forebygge overbelastnings skader. Det kan godt ske, at jeg i følge min dåbsattest endnu er en ung mand. Men ser man på min "løberalder", så har jeg nok overskredet mine bedste år. Det mærkes da også på min restitutionsevne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar