mandag den 22. februar 2021

Træning mandag d. 22/2 - 2021

Kl. 16.15: 13,7 km. på 59.40 minutter. (4.21 pr. km.)
Tur i Boller skov. Jeg vil sige, at status på min fod er, at det generelt går langsomt i den rigtige retning. dog på den måde, at det er 2 skridt frem og 1 skridt tilbage. forstået på den måde, at det i al sin enkelthed er løb der bremser helingsprocessen. Da jeg løb dagens tur var det små 30 timer siden min sidste løbetur. Ømheden og spændingerne har været jævnt aftagende siden turen i går. Efter dagens løbetur har det så taget lidt til igen. Jeg vil så sige, at generne under løb generelt føles mindre og mindre nærmest fra dag til dag. Der er dog ingen tvivl om, at den bedste kur ville være at lade helt vær med at løbe. Denne "ofring" er jeg dog ikke klar til at tage, da det i så fald vil være 11 år med løb hver eneste dag der bliver brudt.

I alt på dagen: 13,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar