mandag den 3. juni 2019

Træning søndag d. 2/6 - 2019

Kl. 16.00: 23 km. på 107.45 minutter. (4.40 pr. km.)
Joggede en tur, som første mig op gennem Klokkedal skov, op over Purhøj, gennem Bjerreskov, for derefter at løbe hjem via Klokkedal skov og Boller ovre skov. Længste tur i 3 måneder.

I alt på dagen: 23 km.
I alt på ugen: 122,3 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en udmærket uge, hvor jeg fik 3 kvalitetspas i kassen. Jeg er faktisk kommet frem til, at jeg tror de problemer, som jeg har haft med min fod de seneste måneder er slem overbelastning som følge af, at jeg i vinteres løb alt for mange rigtig lange ture på op over de 40 km. Jeg skal naturligvis kunne holde til at løbe disse lange ture. Det kan dog nok godt ske, at jeg nok har løbet en anelse for mange af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar