søndag den 23. juni 2019

Træning søndag d. 23/6 - 2019

Kl. 11.30: 4,6 km. opv. Løb så 7,4 km. tempo på 26.45 minutter. (3.37 pr. km.) 4,6 km. afjog.
Jeg løb en tur over til Bygholm sø, hvor jeg løb en moderat tempotur rundt om søen. Jeg ville gerne ha ligget på 3.30-3.35 i snit. Jeg følte mig lidt slidt, så det blev en anelse langsommere.

I alt på dagen: 16,6 km.
I alt på ugen: 151,4 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en udmærket uge, hvor det meste af ugens træning er blevet løbet nede på La Santa. Dette var min 2. uge i træk med over 150 km, hvilket er det klart højeste km. antal siden februar, inden mine skader i foden brød op. Derfor er disse mængder lidt uvant for kroppen pt. og derfor har jeg følt mig lidt brugt, nok især på mine kvalitetspas, hvor jeg ikke helt har kunne holde de tider, som jeg gerne vil. Det vigtigste er dog, at min fod kan holde til den stigende træningsbelastning. Det virker den heldigvis til at kunne indtil videre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar