tirsdag den 25. juli 2017

Træning tirsdag d. 25/7 - 2017

Kl. 19.00: 4 km. opv. 2*200m. in løb. 5*1000m. pause 2 min. Holdt dog ca. 6 min. inden det sidste interval.. 3 km. afjog.
Tider: 3.07, 3.10, 3.12, 3.14, 2.58. Jeg løb passet ude på Juelsminde banen med Jeppe og Camping Niels. Jeg forsøgte at følge med Jeppe fra start. Jeg gik dog stille og roligt ned i fart undervejs. Efter nr. 4 måtte jeg hurtigt en tur ud og skide i busken samt skifte til pigsko. Dette resulterede i, at jeg ikke nåede "Jeppe-toget", da han var ret passioneret i forhold til at holde den planlagte pause, så jeg sad et interval over og løb igen med på Jeppes sidste interval, hvor jeg lå helt i røven af Jeppe hele vejen med en klart bedre rytme end tilfældet var på de 4 første intervaller. Jeg løb dog også det sidste interval på arrigskab over, at jeg ikke nåede "toget", samtidig med, at jeg nok også fik lidt fornyet energi af at komme over i pigsko. Det var meget fedt for selvtilliden lige at få hamret en km. af i sub 3.00 min.

I alt på dagen: 12,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar