søndag den 6. april 2014

Træning søndag d. 6/4 - 2014

Kl. 18.15: 3 km. opv. Løb så 10 km. tempoløb på 34.38 minutter. (3.28 pr. km.) 4 km. afjog
Løb en tempotur ude ved Bygholm sø. Det kørte ganske ok i dag.

I alt på dagen: 17 km.
I alt på ugen: 111,9 km.

Evaluering af ugen: 
Så er der sgu kun en uge tilbage, til det siger BOOM i Rotterdam. Jeg kan godt mærke, at nerverne begynder at være til stede. Nu skal den kommende uge bare gå, så jeg kan få løbet det løb. Jeg mener selv, at mine forberedelser har været ganske gode i år. Jeg har følt mig stærk stort set under hele trænings forløbet, så umiddelbart mener jeg ikke, at jeg kunne være bedre forberedt, end jeg er nu. Jeg har jo også formået at sætte PR på 10 km. i det her forløb, hvilket jo også med al tydelighed understreger mine gode takter. Men jeg skal jo også kunne præstere på dagen, så jeg tager intet for givet på forhånd. Der skal virkelig kæmpes til det sidste på søndag, og det bliver uden tvivl hårdt. Men jeg er klar til udfordringen. Målet er naturligvis at sætte PR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar