søndag den 20. april 2014

Træning søndag d. 20/4 - 2014

Kl. 15.15: 20,3 km. på 87.35 minutter. (4.19 pr. km.)
Løb en tur op omkring Klokkedal, samt en runde i Bollerskov sammen med Jeppe.

I alt på dagen: 20,3 km.
I alt på ugen: 141,2 km.

Evaluering af ugen:
Første træningsuge efter mit mislykkede marathonforsøg sidste søndag. Efter de sportslige nederlig, som alle idrætsudøvere ikke kan undgå at opleve, er det jo vigtigt, at man er i stand til at rejse sig og kæmpe videre. Nogen har brug for pause i træningen, mens andre bare gerne vil køre videre og glemme nederlaget. Der tilhører jeg selv den sidste kategori. Jeg forsøger bare at glemme det. Jeg vil bare gerne træne videre. Mentalt har jeg sjældent brug for pauser. Dog har jeg valgt at køre mindre kvalitet i denne uge, end jeg ellers har gjort i mange uger. Til gengæld har jeg kørt en fornuftig mængde uden at overdrive. Jeg skal lige ha lagt mig lidt en plan for, hvad jeg skal satse på her de næste par måneder. Jeg har ikke helt besluttet mig for, hvilke løb jeg vil satse på. Til gengæld har jeg allerede nu besluttet mig for at løbe Frankfurt marathon sidst i oktober. Derfor starter jeg et nyt marathon træningsforløb op igen midt i juli. Jeg har også tænkt lidt på at stille op i et 10 km. løb i Hamborg den 7. september. Det lykkedes jo for mig at løbe en hurtig 10er i foråret i marathontræningen, så måske man skulle gøre dette igen. Der udover går jeg også lidt med en tur til La Santa i tankerne. Den skal selvfølgelig ligge på et tidspunkt, som ikke er for tæt på marathonløbet. Det er hvad jeg indtil videre har i tankerne for resten af 2014. Hvad der ellers skal ske må tiden vise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar