søndag den 21. april 2013

Træning søndag d. 21/4 - 20013

K. 6.15: 4,1 km. på 18.15 minutter. (4.27 pr. km.)
Kort tur til arbejde,

Kl. 14.45: 4,1 km. på 16.00 minutter. (3.54 pr. km.)
Kort tur hjem fra arbejde. Jeg prøvede lige at sætte en lille smule mere tempo på denne tur, for at se, hvordan det føltes. Det føltes umiddelbart fint..

I alt på dagen: 8,2 km.
I alt på ugen: 56,6 km.

Evaluering af ugen: 
Som bekendt en ret rolig uge som følge af Rotterdam marathon. Hvis man læser mit indlæg fra i torsdags, så vil man få en beskrivelse af, hvad mine planer er de næste uger. men jeg skal virkelig tage mig selv i ikke at bryde med de løfter jeg har givet mig selv. For på overfladen føler jeg mig allerede frisk og klar på at gi den gas med træning igen, men det ved jeg selvfølgelig godt vil gi bagslag, så jeg skal virkelig kæmpe for at holde mig nede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar