fredag den 7. maj 2021

Træning torsdag d. 6/5 - 2021

Kl. 20.45: 21,1 km. på 82.45 minutter. (3.55 pr. km.)
Jeg løb først en tur ned syd for byen, ud gennem Oens og Hatting, hvorefter jeg løb ned forbi Bygholm sø, inden jeg endte turen oppe på arbejdet. Jeg ville egentlig ha løbet i eftermiddags. Jeg havde klædt om og var på vej ud i skoven, inden jeg i døren blev ramt af dårlig motivation grundet meget regn. Derfor klædte jeg om og gik ind på båndet, hvor jeg gjorde mig klar til en tur derpå. Lige inden jeg skulle trykke på START-knappen, kom jeg i tanke om, at jeg sgu ikke gad løbe på bånd. Jeg bestemte mig for at udskyde træningen og istedet løbe til arbejdet. Trods ekstrem dårlig motivation inden, så endte det med at blive en super fin tur her til aften.

I alt på dagen: 21,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar