søndag den 15. november 2020

Træning søndag d. 15/11 - 2020

Kl. 15.00: 30,4 km. på 125.50 minutter. (4.08 pr. km.)
Jeg løb en lang tur sammen med Niels Peter. Turen blev løbet først en tur op gennem Klokkedal skov. Resten af turen blev løbet på landevejene syd for byen. Jeg løb lige efter, at jeg var stået op, så jeg havde ikke indtaget det vilde inden turen. Jeg følte mig derfor en anelse mørbanket bagefter. Det er også over 4 måneder siden, at jeg sidst har løbet en tur på over 30 km.

I alt på dagen: 30,4 km.
I alt på ugen: 163,2 km.

Evaluering af ugen:
Overordnet set en rigtig god uge, hvor jeg har ramt den højst samlede mængde i over et halvt år. Derudover fik jeg et par fine fart pas, samt en +30 km. tur, som jeg heller ikke har løbet siden juli måned. Sideløbende har jeg bare generelt haft nogle rigtig fine ture. Overordnet set kan det vidst konkluderes som min bedste træningsuge længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar