lørdag den 28. november 2020

Træning fredag d. 27/11 - 2020

Kl. 7.30: 11 km. på 49.30 minutter. (4.30 pr. km.)
Morgentur på Bollerstien og i Boller skov. Vejret var fantastisk. Lige under frysepunktet med et hvidt lav lim ud over markerne.

Kl. 15.15: 7 km. opv. Løb så 5,9 km. tempoløb på 19.50 minutter. (3.22 pr. km.) 4,5 km. afjog.
Jeg løb en tempotur sammen med Niels Peter ovre i industriområdet. Først troede jeg egentlig, at jeg havde løbet 6 km. i 3.19, men der var alligevel nogle ting, som fik mig til at tvivle lidt på, at dette var helt korrekt. Dels var mit ur lidt mere optimistisk end Niels Peters og dels synes jeg, at dette pas i så fald ligger meget over, hvad jeg ellers har præsteret til træning den seneste tid. Derfor lavede jeg en grundig opmåling på Google street, hvilket også bekræftede, at jeg kunne lægge 3 sek. til den samlede gennemsnitsfart, hvilket dog stadig er rigtig tilfredsstillende. Alt i alt en rigtig fin tempotur.

I alt på dagen: 28,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar