søndag den 3. marts 2019

Træning søndag d. 3/3 - 2019

Kl. 7.15: 28 km. på 132.10 minutter. (4.43 pr. km.)
Lang tur i et roligt tempo ude i Juelsminde og omegnen sammen med Holm og Camping Niels. Af hensyn til min fod gjorde jeg min ugentlige langtur lidt kortere end de seneste mange weekender.

I alt på dagen: 28 km.
I alt på ugen: 137,5 km.

Evaluering af ugen:
Jeg fik løbet et super vellykket intervalpas i onsdags, hvor jeg virkelig følte, at jeg var skarp. Efterfølgende har jeg dog følt mig nødsaget at skære lidt i træningen, da min fod har drillet mig. Min kære fys har også gjort mig opmærksom på, at jeg nok skal være lidt varsom med den fod, da ømheden sidder i et område, hvor jeg - hvis jeg ikke passer på, vil kunne udvikle et træthedsbrud. Og får jeg først stillet denne diagnose, så bliver jeg sat helt ud af spillet i flere måneder. Virkelig frustrerende at skulle til at være begrænset af sådan en omgang bedst som træningen ellers kørte mega godt, samtidig med en form der føltes markant stigende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar