søndag den 10. marts 2019

Træning søndag d. 10/3 - 2019

Kl. 17.00: 4 km. opv. Løb så 6 km. tempoløb. 4 km. afjog.
Jeg løb et lille båndpas på mit eget løbebånd hjemme i privaten. Efter godt 10 dage uden fart samt med en generel nedsat mængde grundet bøvl med min fod, forsøgte jeg mig med en lille tempotur i dag, da jeg vurderede, at foden er ved at være klar til at blive testet lidt. Jeg løb tempoturen med 18 km/t. Rent pulsmæssigt føltes det ganske overkommeligt og jeg løb med følelsen af friskhed og overskud. Dette havde jeg nok også forventet, eftersom jeg jo som nævnt hverken har løbet særlig mange km. eller noget fart den seneste halvanden uge. Mht. foden, så var det også ganske positivt i dag. Jeg følte godt den kunne holde til belastningen, og jeg følte hverken ømhed under eller efter træningen, så det er jo gode tegn.

I alt på dagen: 14 km.
I alt på ugen: 103,7 km.

Evaluering af ugen
En uge hvor jeg grundet min fod har været nødsaget til at reducere i både mængden og kvaliteten i træningen. Jeg har været ret standhaftig med at få en masse behandlinger, hvilket helt klart hjælper. Jeg er ganske fortrøstningsfuld og forventer, at den fod snart går helt i orden. Det kræver dog, at jeg fortsat holder fast i en masse behandlinger og tænker mig lidt om og ikke træner alt for hårdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar