søndag den 17. marts 2019

Træning søndag d. 17/3 - 2019

Kl. 12.00: 6 km. opv. Løb så 4-1-2,5 km. pause 2 min. + 3*500m. pause 1 min. 6 km. afjog.
Intervaller på løbebånd herhjemme. Den oprindelige plan var at løbe en 10 km. tempotur med 18 km/t. Desværre har jeg store problemer mentalt med at overskue længere tempoture på løbebånd, og det skulle også vise sig, at jeg i dag måtte give for tabt og bide den over i nogle intervaller af forskellige længder. Jeg løb med 18 km/t. på 4 km. 20 km/t. på 1 km. 18 km/t. på 2,5 km. Og hhv. 20, 20,5 og 21 km/t. på de 3*500m.

I alt på dagen: 21 km.
I alt på ugen: 140,7 km.

Evaluering af ugen: 
Ugens træning er egentlig gået ok. Jeg døjer dog stadig med min fod, hvilket bevirker, at jeg ikke helt kan træne så hårdt, som jeg gerne vil og bør. Jeg må desværre skippe de helt lange ture, da jeg har måtte konstatere, at det er de statiske bevægelser over lang tid, som er med til at belaste foden. Derudover har jeg i denne uge også udelukkende holdt mig til at løbe kvalitet på båndet, da dette provokerer foden meget mindre, end ved at løbe udendørs. Jeg får stadig behandlinger dagligt, så jeg satser stadig på, at det snart forsvinder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar