søndag den 18. februar 2018

Træning søndag d. 18/2 - 2018

Kl. 10.45: 12,7 km. på 54.15 minutter. (4.16 pr. km.)
Løb en tur i Bollerskov. Let progressivt tempo. Som nævnt i går så skulle dagens træning være ganske sparsom ligesom de seneste 2 søndage. Jeg følte mig dog i dag noget mere frisk i kroppen, end jeg var i går og i forgårs.

I alt på dagen: 12,7 km.
I alt på ugen: 154,4 km.

Evaluering af ugen:
Jeg har fået gennemført den planlagte træning i ugen. Dog har jeg følt mig lidt mere slidt i kroppen, end jeg har gjort de seneste uger. Jeg har jo løbet nogle ganske lange intensive pas, som så også får ugens samlede mængde noget op. Som jeg skrev i min optakt til marathontræningen for 3 uger siden, så er ugens samlede mængde ikke som sådan et fokus. Det vigtigste er, at jeg får gennemført mine nøgletalskriterier (De intensive pas og de lange ture). Derfor vil jeg nok i den kommende uge reducere mængden en anelse for at blive lidt frisk i kroppen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar