søndag den 5. april 2015

Træning søndag d. 5/4 - 2015

Kl. 16.00: 32,2 km. på 126.25 minutter. (3.55 pr. km.) inkl. 12 km. på 42.35 minutter. (3.33 pr. km.) indlagt tempoløb fra 18 til 30 km.
Så fik jeg banket mit sidste rigtig lange pas med indlagt fart af! Gik forløb helt efter planen. Det er træningspas som disse der rykker noget i forhold til at kunne løbe et vellykket marathonløb. Derfor var det et utrolig vigtigt pas at få gennemført - både fysisk og mentalt. Jeg havde Kenneth med på de første 18 km. Men da der kom fart på, faldt han af, og jeg fortsatte selv i ensom majestæt! Den sad lige i skabet.

I alt på dagen: 32,2 km.
I alt på ugen: 173,3 km.

Evaluering af ugen.
En god uge. Fik både en pøn mængde og gode kval pas. Jeg er inde i den sidste fase af maratnontræningen og i den kommende uge har jeg min sidste hårde træningsuge inden nedtrapningen starter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar