søndag den 12. april 2015

Træning søndag d. 12/4 - 2015

Kl. 10.00: 30,2 km. på 125.25 minutter. (4.09 pr. km.)
Løb min sidste langtur inden Hamborg. Var fint løbende.

I alt på dagen: 30,2 km.
I alt på ugen: 181,4 km.

Evaluering af ugen
Det var så den sidste hårde trændingsuge med høj mængde og lange kvalitetspas. Nu venter der en 14 dages nedtrapningsperiode, hvor især mængden reduceres en del. Mine fartpas bliver også lidt kortere. Jeg synes generelt, at hele træningsforløbet har kørt perfekt og uden nogen kriser, hvilket selvfølgelig er fint nok. Omvendt, så tager jeg intet for givet. I virkeligheden, så er alt hvad jeg laver udenfor konkurrenceregi jo værdiløst. Og med den oplevelse jeg havde ved sidste års Rotterdam marathon, hvor jeg måtte udgå, så ved jeg bare, der virkelig skal graves dybt på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar