lørdag den 15. december 2018

Træning lørdag d. 15/12 - 2018

Kl. 16.00: 40 km. på 186.50 minutter. (4.40 pr. km.)
Lang tur! Den til dato længste træningstur jeg har haft og første gang nogensinde, at jeg løber i over 3 timer i træk. Fysisk kørte det rigtig fint i dag. Jeg havde dog nogle mentale kriser undervejs, hvor jeg ikke helt kunne overskue distancen oven i mit hoved. Det er netop dette disse lange ture skal bruges til. At gøre mig mentalt robust til de lange distancer. Jeg løb turen sammen med Jeppe i mørket med pandelamper. Turen blev løbet først en sløjfe i Boller skov. Derefter løb vi op gennem Klokkedal skov og løb så "Kenneth Hansen" runden, hvor man følger vejen ned nord for Purhøj, for derefter at løbe ad Bjerrevej mod byen. Vi slog en sløjfe ud på cykelstierne omkring den nye omfartsvej, hvorefter vi løb tilbage gennem Klokkedal skov, for til sidst at løbe endnu en runde i Boller skov, inden vi løb hjem ad Bollerstien. Super tur.

I alt på dagen: 40 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar