mandag den 23. april 2018

Træning søndag d. 22/4 - 2018

Kl. 20.30: 15,6 km. på 70.55 minutter. (4.33 pr. km.)
Jeg joggede Klokkedal turen samt en lille sløjfe i skoven. Vi havde været til konfirmation hele dagen, så jeg fik først tid til at løbe ret sent. Jeg var meget uoplagt og det var ikke lysten der drev værket. Jeg er lidt i søvnunderskud, da jeg har haft en del planer den seneste uge, som så har betydet, at jeg ikke helt har haft mulighed for at få sovet længe nok efter mine nattevagter.

I alt på dagen: 15,6 km.
I alt på ugen: 140,3 km.

Evaluering af ugen: 
Ugens træning er gået okay. Der er dog sket en anelse planændringer siden jeg evaluerede for sidste søndag. For en uge siden skrev jeg nemlig, at jeg i denne uge ville holde mig omkring de 100 km. ligesom i sidste uge. Jeg har dog sidenhen lavet lidt ændringer i mine planer i forhold til, hvad der skal ske i de kommende uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar