mandag den 4. maj 2015

Træning søndag d. 3/5 - 2015

Kl. 13.00: 17,5 km. på 77.40 minutter. (4.26 pr. km.)
Joggede en tur med Niels Peter. Vi løb først lidt ved søen på skovstierne, hvorefter vi løb ud gennem Kørup, gennem Hatting, hvorefter jeg fortsatte alene ind til byen. Jeg følte mig ok løbende.

I alt på dagen: 17,5 km.
I alt på ugen: 78,8 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en helt stille uge som følge af sidste søndags vellykkede marathonløb. Jeg synes egentlig ret hurtigt at føle friskhed i kroppen generelt. Jeg er sikker på, at det i den kommende tid bliver lidt af en udfordring for mig at holde igen med træningen. Jeg har allerede nu lyst til at klø på med hård træning, men jeg har heldigvis min erfaring og fornuft med mig. Planen for den kommende uge er at løbe 100 km. som for mit vedkommende ikke er særlig meget i forhold til de træningsmængder, som jeg normalt ligger på. Det kommer udelukkende til at bestå af rolige ture, hvorefter jeg fra næste uge med al sandsynlighed begynder at løbe lidt fart igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar