søndag den 24. maj 2015

Træning søndag d. 24/5 - 2015

Kl. 6.00: 8,5 km. på 40.00 minutter. (4.48 pr. km.)
Morgenrestitutionstur på vej til arbejde.

Kl. 15.00: 13,5 km. på 61.05 minutter. (4.32 pr. km.)
Løb en tur med Henrik Holm og Poul Erik på vej hjem fra job.  Jeg mødtes med dem ved Bygholm sø og løb en tur rundt om søen og lidt i Bygholm park med dem.

I alt på dagen: 22 km.
I alt på ugen: 151,7 km.

Evaluering af ugen:
En god træningsuge. Første gang siden Hamborg for 4 uger siden, at jeg træner på fuldt program igen. Jeg føler umiddelbart at marathonløbet er helt ude af kroppen, og derfor ser jeg ingen grund til at jeg ikke begynder at træne igennem igen. Jeg havde også en rigtig god træningsuge på La Santa, hvor det på de 8 dage blev til 4 rigtig gode kvalpas, samt en samlet mængde på 169 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar