søndag den 7. januar 2024

Træning søndag d. 7/1 - 2024

Kl. 11.00: 10 km. på bånd med 13 km/t.

Kl. 20.15: 10 km. på bånd med 13,5 km/t.

I alt på dagen: 20 km.
I alt på dagen: 102,7 km.

Jeg har fundet ud af, at jeg har kighoste. En ting der i værste fald kan tage op til 8 uger at komme helt over. De første 14 dage har dog været de værste, men jeg føler mig stadig langt fra på toppen. Jeg fik dog i den seneste uge øget mængden til 100km. De seneste 2 uger lå jeg på ca. 50 km. pr. uge. Planen er at ligge omkring de 100 km. de kommende uger, hvor jeg forventer stadig at skulle kæmpe med den kighoste. Jeg har også tænkt mig at holde mig udelukkende til jog ture, da jeg på 8ngen måde føler for at presse pulsen. Sygdom er altid ubelejligt. Nu mister jeg en masse god grundtræning. snevejret gør bestemt heller ikke træn8ngsbetingelserne bedre. Faktisk er det hele sgu godt nok lidt en værre omgang jammer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar