torsdag den 24. februar 2022

Træning onsdag d. 23/2 - 2022

Kl. 19.30: 40 km. på 2.45.35 timer. (4.08 pr. km.)
Lang tur. jeg startede turen hjemme og endte oppe på arbejdet. Jeg løb de første 17 km. af turen på den halvmarathonrute jeg ofte løber om aftenen inden job. Derefter løb jeg en tur omkring Bygholm sø, hvorefter jeg slog endnu et smut ud omkring Hatting. Derefter løb jeg en runde gennem industrikvateret. Resten af turen blev løbet rundt i byen. Jeg følte mig godt løbende i dag. Jeg formåede endda at komme igennem dagens tur uden at få ondt af mig selv over distancen. Jeg får af og til nogle mentale kriser på de her lange ture, hvilket jeg ikke fik i dag..! Dette var så sidste rigtig lange tur inden 50 km. løbet om 2½ uger.

I alt på dagen: 40 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar