mandag den 21. februar 2022

Træning mandag d. 21/2 - 2022

Kl. 12.15: 21,1 km. på 80.45 minutter. (3.50 pr. km.) + 1 km. rolig afjog.
Løb denne tur i Odense sammen med Steffen. Dagens oplæg var at løbe en tur i et jævnt hurtigt tempo. Det gik dog ikke helt efter planen. De første 12 km. blev løbet med et snit på 3.45 pr. km. hvorefter Steffen desværre slog ud i banen grundet træthed. Jeg følte mig ellers rigtig godt løbende, men eftersom jeg ikke er særlig stedkendt på denne rute, så blev jeg nødt til at vente på ham. Vi havde derfor 5 km. som gik i 4.00-4.05. Da jeg kunne huske resten af vejen hjem skruede jeg igen farten op og fik løbet de sidste 4 km. i 3.45. Lidt ærgerligt med Steffens off day, men han er jo også bare et menneske :-) Han har hjulpet mig godt igennem rigtig mange gode pas gennem tiden.

I alt på dagen: 22,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar