søndag den 21. januar 2018

Træning søndag d. 21/1 - 2018

Kl. 9.30: 8,9 km. på 43.25 minutter. (4.53 pr. Km.)
Restitutionstur.

Kl. 18.15: 4 km. opv. Løb så 4*1000m. pause 3 min. 4 km. afjog.
Efter nogle dage i løbet af ugen, hvor jeg har gået rundt med lidt virus i kroppen, ville jeg i dag lige teste systemet lidt. Derfor tog jeg en tur ned i Fit&Sund, for at løbe et ganske kort pas, hvor jeg hamrede lidt til den. Jeg løb alle 4*1000m. med 20 km/t. og det kørte umiddelbart ganske fint.

I alt på dagen: 20,9 km.
I alt på ugen: 132,6 km.

Evaluering af ugen:
Overordnet set, så har det ikke været en særlig god uge. Jeg har som nævnt døjet med noget virus, som har svækket. Dog ikke så meget, at jeg har måtte blive hjemme fra job. Dog har jeg følt mig lettere sløj, hvilket selvsagt har påvirket min træning lidt. Det virker dog til at være på vej ud af kroppen nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar