mandag den 5. oktober 2015

Konkurrence søndag d. 4/10 - 2015

Kl. 10.00: 1½-2 km. opv. Løb så CHA (DM) marathon 42,195 km. på 2.38.13 (3.45 pr. km.)
Jeg vil ikke skrive den store beretning om dette løb. Efter min skuffende præstation ved CPH half, har min motivation ikke været voldsom stor. Jeg har lidt hat det på den måde, at DM marathon mere eller mindre bare skulle overståes, så jeg kunne få lagt 2015 sæsonen på hylden med god samvittighed. Jeg havde dog på intet tidspunkt i tankerne at undlade at stille op i dag. Jeg havde et hold, som jeg skulle tage hensyn til, så det var ligesom her mit fokus med løbet lå. Vores målsætning var klar - vi skulle selvfølgelig vinde en hold medalje, som helst skulle være af guld.Min tid i dag var ikke særlig vigtig for mig. Jeg vidste jo udmærket godt, at jeg ikke var i form til at leve op til mine 2.30 fra foråret, så det har jeg aldrig haft i tankerne. Om jeg løb 2.35 eller 2.38 i dag var faktisk lidt ligegyldig. Det vigtigste var at levere en stabil indsats og vinde holdguld sammen med Herning LK. Så  jeg er ganske fint tilfreds med dagens resultat. Jeg kom til at ligge alene i over halvdelen af løbet. Jeg løb en del af løbet sammen med Steffan Andersen fra Esbjerg. men da han fik kold var jeg ligesom overladt lidt til mig selv. Jeg mister lidt over halvandet minut, mens jeg faktisk henter 4 placeringer, mens jeg løber alene. Men i og med at tiden ikke var vigtig, så er jeg lidt ligeglad med, at jeg mistede lidt tid til sidst. Det var placeringer og holdsejr der var i fokus i dag.

I alt på dagen: 44 km.
I alt på ugen: 107,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar