søndag den 12. juni 2022

Træning søndag d. 12/6 - 2022

Kl. 10.00: Løb Bestseller Århus city halvmarathon 21,1 km. på 1.17.25. (3.40 pr. km.)
Jeg fik slæbt mig igennem dagens race i en tid som efter omstændighederne var tilfreddsstillende. Den seneste uge har været fyldt med en masse begivenheder, som har kostet lidt på løbs fronten. Derudover har mine seneste 2 løb heller ikke indikeret, at jeg kunne forvente meget mere af dagens løb. Jeg formår heldigvis at få løbet et tilfredsstillende løb i dag, hvor jeg løber ok jævnt. Jeg får faktisk øget lidt på de sidste 6 km. hvilket naturligvis er tilfredsstillende. Så alt i alt er jeg egentlig tilfreds.

I alt på dagen: 21,1 km.
I alt på ugen: 104,6 km.

Evaluering af ugen:
En ret rolig uge rent træningsmæssigt. De fleste af dagene har været fyldt op af andre ting, som har taget mit fokus. Jeg forventer at få løbet lidt mere de kommende uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar