torsdag den 26. maj 2022

Træning torsdag d. 26/5 - 2022

Kl. 10.30: 4 km. opv. Løb så Eventyrløbet 10 km. på 36.07 minutter. (3.37 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg tog i dag til Odense for at hente Safira. I den forbindelse slog jeg 2 fluer med et smæk og valgte samtidig at stille op i Årets Eventyrløb. Jeg endte på en samlet 9. plads i en ikke særlig tilfredsstillende tid. Ruten er ret kuperet og så foregår halvdelen af ruten på løst grus. Jeg tabte både en del tid og placeringer, når der blev løbet på grusstykkerne. Til gengæld fik jeg hentet en masse ind igen på de stykker på ruten med asfalt. Jeg tænker ikke, at CPH marathon er helt ude af systemet. Jeg havde i hvert fald ingen power hverken på bakkerne eller på det bløde underlag. Min gode dieselmotor reddede mig heldigvis på de sidste 3,5 km. som foregik på Langsøstien, som er asfalt. Men hvor end alting er, så blev det da en fin tempotur.

I alt på dagen: 17 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar