mandag den 9. maj 2022

Træning søndag d. 8/5 - 2022

Kl. 19.15: 17 km. på 72.20 minutter. (4.15 pr. km.)
Jeg løb en transport tur hjem ude fra Søvind. Jeg løb på stien langs fjorden. En rigtig fin tur. Vi havde været til konfirmation i Hou. På køreturen hjem blev jeg sat af i Søvind, så jeg kunne få klaret dagens løbetur. Jeg var ok løbende.

I alt på dagen: 17 km.
I alt på ugen: 140,7 km.

Evaluering af ugen:
En ok uge med en ok mængde og en generel god følelse under mine træningsture. Lørdagens pas skal nok fremhæves som ugens nøglepas. Jeg skal for øvrigt lige nævne, at jeg løber CPH marathon om en uge. Optakten til dette løb har langt fra været optimal. Jeg har jo både døjet med sygdom og en overbelastnings skade, så løbet bliver løbet uden de store forventninger. Jeg har tænkt mig at bruge løbet til at få øvet nogle ting i forhold til energi indtag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar