søndag den 25. juli 2021

Træning søndag d. 25/7 - 2021

Kl. 12.30: 18 km. på 73.40 minutter. (4.06 pr. km.)
Jeg løb en ud/hjem tur langs Strandvejen ved Espergærde i Nordsjælland. Steffen skulle løbe noget fartleg undervejs. Dette havde jeg ikke helt overskud til at løbe med på, så jeg løb derfor det meste af turen alene.

Kl. 18.00: 9,2 km. på 40.10 minutter. (4.22 pr. km.)
Steffen og jeg løb en transport tur fra Espergærde til Helsingør, hvor vi gik lidt rundt i byen og kiggde på fede svenskere og damer. Jeppe cyklede med os.

I alt på dagen: 27,2 km.
I alt på ugen: 133 km.

Evaluering af ugen:
Jeg endte med at få lidt flere km. i denne uge, end jeg på forhånd havde forventet. Steffen manglede en del km. for at nå sit ugemål. Så må man jo ofre sig og tage en for holdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar