lørdag den 24. marts 2018

Træning lørdag d. 24/3 - 2018

Kl. 16.30: 5 km. opv. Løb så 15 km. tempoløb på 53.27 minutter. (3.34 pr. km.) 5 km. afjog.
Jeg løb en lang tempotur 2 gange rundt om Bygholm sø+ det løse. Planen var at ramme marathonpace, hvilket på snittet gik okay. Dog løb vi en smule for ujævnt, fordi jeg fik en smule midtvejskrise. Den midterste 5 km. split var lidt for langsom, da jeg følte mig en smule brugt efter nogle lidt hårde træningsuger. Heldigvis fik jeg lige samlet mig selv lidt sammen, og vi fik hentet det meste ind på de sidste 5 km. Det skal dog helst løbes lidt mere jævnt end tilfældet var i dag. Ruten omkring søen er dog ikke helt flad, så en smule temposkift er svær at undgå. Jeg løb passet sammen med Jeppe.

I alt på dagen: 25 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar