søndag den 20. august 2017

Træning søndag d. 20/8 - 2017

Kl. 10.00: 17,5 km. på 73.15 minutter. (4.11 pr. km.)
Jeg løb Kørup/Lund-turen sammen med Jeppe. En god tur i fint vejr.. Jeg følte mig fint løbende..

I alt på dagen: 17,5 km.
I alt på ugen: 127,1 km.

Evaluering af ugen:
En uge, hvor jeg fik 2 tilfredsstillende kvalitetspas i bogen. Mængden har som de seneste uger været knap så høj, da fokus mere har været på at være frisk til de dage, hvor den har stået på fart. I overmorgen løber jeg en 5000m. i Århus. Dette vil uanset udfaldet blive min sidste konkurrence i år, da jeg d. 1/9 flytter i hus. Dette kommer med al sandsynlighed til at ta en del fokus, og derfor har jeg valgt at tag en periode, hvor jeg ikke rigtig fokusere på træningen. Jeg har sat mig for, at jeg bare skal få løbet omkring de 100 km. om ugen uden at tænke i nogen fast plan. Træningen skal blot fungere som mit daglige kick, så helt stille kommer jeg ikke til at ligge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar