søndag den 19. februar 2017

Træning søndag d. 18/2 - 2017

Kl. 6.30: 30 km.
Løb en lang tur med Jeppe. Vi røg noget på vildspor på et tidspunktude i ødemarken. Vi fik dog fundet vej tilbage ved at spørge nogle lokale. En super fed tur, som fik bragt os vidt omkring i det afrikanske landskab.

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 211,8 km.

Evaluering af ugen:
En god uge her i Kenya, hvor fokus først og fremmest har været på høj mængde. Jeg har dog også fået løbet nogle pas med noget fart på. Snit pace på de enkelte ture har været ret rolige i forhold til, hvordan de er i DK. Dette skyldes som tidligere nævnt dels det barske terræn med voldsomme stigninger samtidig med, at vi opholder os i 2000m. højde over havet. Derfor noterer jeg heller ikke min hastighed her på bloggen, da jeg mener, at det er underordnet. Det er ret fede og anderledes træningsforhold i forhold til dem, som jeg kender fra Down town Horsens :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar