søndag den 24. april 2022

Træning søndag d. 24/4 - 2022

Kl. 16.45: 30,2 km. på 126.30 minutter. (4.11 pr. km.)
Jeg fik i dag min første +30 km. tur siden mit 50 km. race for 6 uger siden. Efterfølgende har jeg jo som bekendt både kæmpet med sygdom og skader. Jeg følte mig godt løbende på dagens tur.

I alt på dagen: 30,2 km.
I alt på ugen: 143,9 km.

Evaluering af ugen:
En ganske fin uge, hvor trænings mængden røg op på de lidt mere normale igen. Dog er det faktisk 8 uger siden, at jeg sidst har været over 140 km. Først havde jeg 2 uger med nedtrapning frem mod mit 50 km. race. Efterfølgende røg jeg ind i lidt sygdoms og skades problemer, som har forsinket optrapningen af træningen en hel del. Nu føler jeg dog, at der er ved at være balance i tingene igen. Jeg kan dog godt stadig mærke en smule til min ankel. Det kan dog holdes nede med behandlinger. Jeg er derfor ret fortrøstningsfuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar